loading...
بهترین بهترین ها هرچی که شما بخواین
king&princess بازدید : 136 چهارشنبه 24 خرداد 1391 نظرات (1)


پارسینه: گردن زدن یا سر بریدن نوعی اعدام است که سر فرد از ناحیه گلو با آلات برنده همانند چاقو بریده می‌شود؛ یا اینکه با شمشیر، قداره، تبر یا اشیاء برنده سنگین از پشت سر قربانی ضربه محکمی بر گردنش وارد می‌شود.

از قرن‌ها پیش تا به امروز در عربستان سعودی حکم اعدام به صورت قطع سر و در ملأ عام اجرا می‌شود. همچنین مجازات «قطع دست» برای کسانی که مرتکب سرقت می‌شوند اجرا می‌شود.

تصاویر زیر، مجموعه‌ای است که یک عکاس عرب در سال 1953 میلادی (1373 هجری قمری) از یک مراسم اعدام دو متهم در شهر جده تهیه کرده است.

 

ادامه مطلب

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط asanmusic در تاریخ 1348/10/11 و 22:10 دقیقه ارسال شده است

سلام من بنر شمارو قرار دادم .

این هم لینک بنر من http://img4up.com/up2/30526502687371892964.gif و این هم آدرس وبلاگ من http://asanmusic3.rozblog.com

برای تبادل لینک شما من رو با نام " آسان موزیک بروزترین سایت دانلود موزیک " لینک کنید و بعد به من مشخصات لینک کردن تون رو بدید تا شمارو لینک کنم .

باتشکز از شما
پاسخ : سلام بنر شما هم با موفقیت قرار داده شد


کد امنیتی رفرش
درباره ما
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 468
  • کل نظرات : 65
  • افراد آنلاین : 18
  • تعداد اعضا : 88
  • آی پی امروز : 128
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 183
  • باردید دیروز : 155
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 545
  • بازدید ماه : 545
  • بازدید سال : 6,997
  • بازدید کلی : 133,346
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ هرمز دانلود روز بخیر شب بخیر